Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2009. 08. 05.

2009.08.06

Kilóméteróra állása: 123.730 km

Probléma: A jobb oldalon az utasfülkében a szőnyeg vizesedett és kellemetlen szaga volt.
Megoldás: A szervízben javasolták a szőnyeg szárítását és a légkondícionáló leeresztő csövének ellenőrzését. A cső el volt dugulva, kitisztították és a szőnyeget három napig szárították.

Probléma: A jobb oldalról, a futómű felől tompa, kopogó hangot hallottam. Főleg rossz minőségű úton vagy keramiton.
Megoldás: Emlékeim szerint, amikor megvettem az autót a márkakereskedésben, az értékesítő nagyon korrektül felhívta a figyelmem arra, hogy a toronycsapágyakat kb. 10-12000 km múlva át kell vizsgálni. A kopás jele lesz a tompa, kopogó hang. Ezért kértem a toronycsapágy cseréjét, javasolták, hogy a komplett készlet helyett használjuk a gyár által készített feljavító szettet. Ez került beépítésre. Úgy néz ki, a probléma megoldódott.

Probléma: A hátsó féktárcsa és fékbetétek cseréjére a nyári gumik felszerelésekor felhívták a figyelmem. Nem a szakszervízben cseréltettem a gumit, hanem egy profi gumis cégnél. A biztonság nagyon fontos!
Megoldás: A szakszervízben nem ajánlották fel a Motrio cég jó minőségű, de a Renault magas minőségi követelményeinek megfelelő hátsó fékszettet. Azért vártam, hogy felajánlják, mert első féktárcsát és fékbetétet gyárt a Motrio és jóval kedvezőbb az ára, mint a gyárinak. Felhívtam hát a Renault Hungária ügyfélszolgálatát, ott is azt mondták, hogy valóban nincsen Motrioban. Bebizonyosodott a szervíz korrekt volta. Mehet a csere! Meg is történt, a fék jól fog.

Költségek, munkadíjjal:
Szőnyegek és szivacsok ki és beszerelése, szárítása. Levegő elosztóház tisztítása: 16.500.-
Toronycsapágy javító készlet cseréje: 18.700,-
Hátsó féktárcsa, fékbetét cseréje: 58.300,-

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.